Khamis, 30 Oktober 2008

terima kasih hati...

terima kasih lah hati..kerana menemani aku dikala berduka..dikala aku goyah dengan peristiwa lalu..dikala terasa aku keseorangan..terima kasihlah hati kerana bila aku jatuh cinta, kau jadi pendamping ku..melayan perasaan yang berbunga seperti sakura yang mekar indah di musim salju..terima kasihlah hati kerana disaat dendam menjelma, kau pujuk aku agar belajar memaafkan..terima kasihlah hati kerana masih mengingatkan aku bahawa hidup ini bukan untuk ditangisi...sungguh! aku hanya punya hati untuk ku kongsi tentang ceritera cinta dan lara ku..terima kasih lah hati...semoga ALLAH beri mu cahaya yg akan menerangi seluruh kehidupanku..dan kita kan merasa kemanisan iman yg teragung buat RABB yg Maha Suci..
terima kasih lah hati...

0 nice comments:

 

cahayahatiku Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template